Svar på tal

2009-05-26 @ 14:34:36


Fick nyss in en kommentar som jag så gärna vill svara på!

Fråga:
Dubara avundsjuk på Dessie& Pao, dom e smala och blonda.. Du e överviktig och har väldigt pissgult wannabe hår. Du vill bli smal som dom, och du vill få till vitt hår, de stinker avundsjuka lilla du. Gå ner 15 kilo, sen snacka

Svar:
Avundsjuk? På dom? Skämtar du eller? Och varför gå på mig då säkert mer än hälften av deras läsare tycker exakt samma sak som jag? Visst jag kanske tog i lite då jag skrev allt det där om dom. Men jag gillar dom inte. Och nej jag vill inte ha vitt år, jag tycker ärlgit att det är fult. Och jag har aldrig sagt att jag är smal direkt? Jag vet redan att jag är tjock men tack för "påminnelsen" eller hur man ska säga. Och nja pissgult hår kan jag nog inte säga? Jag har vanligt blondt. Men jag är verkligen inte wannabe dom, vill inte ens se ut som dom menmen tro vad du vill jag bryr mig inte. Kul att dom har nån beundrare som gillar dom i alla fall, dom har säkert många som gilalr dom. Men jag är inte en av dom, och jag vet att många av mina vänner avskyr dom också!

Kommentarer
Postat av: Erika

shiiet nån som e avundsjuk på Frida kanske??

Frida har jätte fint hår och e absolut inte tjock?!?

skaffa dej ett liv istället för att klaga på andra!!

2009-05-28 @ 19:23:45
URL: http://eraiikaan.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag skulle bara vilja säg att jag känner inte dig vet bara vem du är och du ska varken ta åt dig av kommentaren du fick om att du var överviktig och allt var de var. Man blir bara så ledsen och varför får unga flickor anorexi? Jo för att de finns så patetiska männsikor som klagar på övervikt hit och dit och för att man inte duger för den man är. Och för de andra ska man vara avuendsjuka på paow och dessie? HAHAAH skjut mig själv istället. Tror ingen är avundsjuk på dom.. eller jo 12åriga brudar som precis har börjat sminka sig och ät osäkra på sig själva. Nej usch skulle kunna sitta här hela natten och skriva om de som man få se av dom på bloggen. Men jag vill iaf säga att du inte ska ta åt dig och att du har en bra och fin blogg. Puss på dig sötnos /Sofie

2009-05-28 @ 22:20:13
URL: http://steffisofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0