Nu bär jag mig av

2009-05-29 @ 17:43:56
MOT REBECCA!

Thihi har precis packat väskan, väntar bara på att mamma ska komma hem så jag kan få pengar, man får ju unna sig lite gott på helger, men typ inte mycket ikväll alls, för jag slår vad om att jag och daniel komer köpa i morgon? Hihi. Hela helgen är typ bokad nu känner jag.

Ikväll: Rebecca, sover där.
Lördag: Min och daniels halvårs-dag, så han ska sova här.
Söndag: Vara med sofiapia!

Hahah cp bild, ja asså det där misstolkas ju en heldel men jag gör ingenting ahha, det är såhär jag ser ut i alla fall, fast med ett par leggins ofc!

Kommentarer
Postat av: Lovisa Medin

Den lila finns på H&M. Visst är den så himla fin? Hihi. Sötnos!

2009-05-29 @ 18:57:14
URL: http://www.blondelife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0