Hejsan älsklingar

2009-05-28 @ 21:46:29
Hur mår ni? Själv mår man ju då underbart thihi. Allt känns bra nu, jag är lycklig och jaa allt är bara bra. Känner mig riktigt på topp. Sitter här med min sköna mjukisdress och allt som skulle behövas är en kopp te. Men ska ju ta och fixa det snart så!

Idag har jag varit med hannapanna. VI har åkt runt lite hit och dit och typ aa jag vet inte riktigt vad vi gjorde. Sen åkte hit och gjorde nudlar och så sen behövde hon åka hem och blabla. Var i skolan en stund idag också och pluggade lite geografi, kan ju få g i det om jag gör en uppsatts, vart typ överlycklig då min lärare sa det haha :D

Men ska göra te nu, pusss!


Och den bjuder jag på haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0