Good morning sweeties!

2009-05-31 @ 10:05:01
Sovit gott? Jag har i alla fall sovit uuuuunderbart. Men det var väl bara för att jag hade Daniel vid min sida? Thihi. Jadu hur såg jkvällen ut igår.. Typ inget speciellt igentligen, Daniel kom ju hit så typ låg vi bara i sängen och mös lite. Och sen så skulle vi äta middag haha vart typ asmycket, men det smakade ingenting haha. Sen gick vi och hyrde film och köpte glass och kom hem hit och tittade. Minns ej vad den hette, typ disaster movie eller något. SKITDÅLIG i alla fall. Men sen kom vi tillbaka hit och typ.. Jag vet inte vad vi gjorde typ skratta och busa haha :P

Nu ligger han och sover som en stock, har varit vaken själv i en timme liksom? Han är då allt en sömntuta, hihi vill ju inte väcka han heller för han är ju så söt då han sover :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0