50 lager plagg

2009-05-29 @ 23:28:16
Haha sitter här med massa kläder på känns det som, och fryser häcken av mig seriöst. Har varit ute typ från klockan sju till nu och ja det kanske inte låter länge men fy sjutton vad det kändes länge dock. Satt väl för det mesta med hanna, rebecca och matilda och skrattade på bryggan i rosersbergsbadet. Men det var då många fler, typ.. Frida, Ida, Alex, Otter, Casper sen kom typ massa andra typ vad ehtte dom.. William, Erik, Filip, Adam, Nican.. Jadu massor höll inte koll och fattar inte varför ja sitter och berättar alla? Kände typ bara hälften hahah..

Nu är jag hos Rebecca i alla fall, ska väl snart sova antar jag, för jag är trött, och i morgon ska jag ju träffa Daniel och jag är överlyckliig. Aja rebecca hälsar, hoppas jag.

Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0