Tränings-schema !

2009-03-28 @ 12:15:52
Sådär nu har jag fixat ett träningsschema som jag ska följa. Inget fusk här inte.
Jag tänker inte och sitta här och skriva allt men varannan dag ska jag ta 1 timmes promenad till centralen och tillbaka. Sen varannan dag ska jag variera med att gå ut och springa, cykla på träningscykeln hemma och dra till sats. NU JÄVLAR SÅ. Haha nej jag är inte så peppad igetnligen men vafan jag ska bli smaaaal. Btw så klaga ju alla om det där med att sluta att äta, plus att man tydligen går upp i vikt av det (?) aja whatever jag ska inte sluta äta. Skulle inte ens klara av det tror jag. Att gå runt hungrig dag ut och dag in!

Aja nu ska jag städa, kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0