Thank god it's friday!

2009-03-27 @ 11:36:22
Fredag allihopa, vet ni vad det innebär? Elelr svaret brukar ju vara fest fast jag ska på bio. Men nu är det bara med barndomsvän Rebecca och hennes pojkvän Daniel för Carro och Hanna kunde tydligen inte. Men innan jag åker och kollar på bio så ska jag och mamma ta en shoppingtur. Måste handla smink och skor och sen kolla på kläder. Som ni har hört i tidigare inlägg, min sko gick sönder, hela gummisulan lossna så vi fick tejpa hela min sko haha. Ni ska få en bild på det sen.

Frida, du ska veta hur mycket jag saknar dig. Så jobbigt, men det är bara 2 månader kvar sen får vi träffas. Och Malta here we come! Jag ska börja sköta skolan, för vår skull, jag hoppas bara att det kommer funka.. Jag har vänner som peppar mig, behöver bara komma igång nu!


Här är undersidan av skon, asså det ser ut som en inlindad tass haha, sen i fram är det typ 1000 varv inlindat med genomskinlig tejp.. Suck, folk måste trott att jag var fattig elelr något ?

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0