Solsken igen

2009-03-26 @ 10:18:20
Kom igen nu vi kan väl säga att våren har börjat lite nu i alla fall. Jag menar det har ju varit sol i några dagar det borde ju vara ett litet sånt där tecken? Haha aja idag stanna jag hemma, har pluggat lite på NO:n och så och nu sitter jag bara och smsar och lyssnar på musik för det mesta, hoppas bara  nu att jennifer säger att vi kan träffas så jag slipper ha sådär jättetråkigt liksom..

Sitter och kollar runt lite på kläder på internet och skor, eftersom jag och mamma ska storshoppa i helgen thihi. Behövr verkligen nya skor, ni ska se mina vita nu, jag har ju andra men asså dom här hade jag typ ganska ofta och nu är ena skon tejpad för min gummisula var borta, asfult buhuhu :(


Hittade den här, något till skolavslutningen kanske ? Jag tycker i alla fall den är gullig. Tänk dig sen då man är brun och så också och blond, den kommer vara jättegullig på hoppas jag!

Aja ska fixa mig nu, kisses !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0