Sleepover

2009-03-29 @ 15:21:15
Tjoho. måste berätta på en gång att jag e lite sådär halv blondin. Asså lite är blond/gult och lite är orange/ljusbrunt. Asså det ser ok säger alla så jag litar på dom. Men rebecca du färgade ändå jättebra så tro inte att det var ditt fel haha. Iaf, så jag och rebecca gick runt i stan på lördagen, jag köpte mina hörlurar och sen så gick vi til kulturhuset och fikade. Sen åkte vi dirr hem till mig och färga håret, samtidigt som jag försökte få reda på om daniel skulle sova här eller inte, som han sen inte kunde såklart..

Sen så kom Julia i stället.
Eller jag mötte henne på slussen. Vi gick till en bro, och hela stockholm var släckt, asså det var verkligen sjukt coolt. Trodde inte så många skulle vara med på det? Aja sen typ skulle vi in på 7-eleven för att köpa cola typ så ba han i kassan "vågar ni gå runt här i mörkret, är ni inte rädda att bli våldtagna eller något?" haha helt sjuk. Aja sen så typ idag har jag inte gjort något. Ska träffa Elo sen så ska vi typ färga mitt hår igen. Aja ska sova lite nu thihi, pussar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0