Plugga och träna

2009-03-24 @ 10:17:53
Nu jävlar !
Jag har 2 nojjor som jag absolut inte orkar med längre som jag måste hitta lösningar till. Och verkar bara finnas 2 sett att kunna bli nöjd..

  • Plugg. Jag ska stanna hemma i 2 veckor nu ( men ska göra antionella ) och dom veckorna ska jag fått ihop en lista på alla saker jag ligger efter i och sen jobba med allt i 2 veckor. Och då menar jag det också seriöst, så jag får någon ordning på det. Och jag kommer ju bli uppdaterad om allt som händer på dagarna i skolan så jag håller lite koll. Nu är bara frågan om min mentor kommer godkänna det här!

  • Träna. Jag orkar seriöst inte med det här längre jag vill vara smal precis som alla andra men vafan hur ska jag göra? Därför jag bestämt att jag ska banta som fan nu, sluta äta något och bara träna i dessa 2 veckor, kanske typ ta en fruktsallad till frukost typ men bara lite, sen lunch så blir det inget sen bara en liten portion till middag. Sen ska jag köpa sats kort och träna som fan! Önska mig lycka till..
Nu ska jag kolla på film om typ Darwin och bibeln eler avd den hette. Alla har kolalt på den på NO:n förutom jag så ska kolla på den nu i våran NO blogg.

Pussar!

Kommentarer
Postat av: ida

Du kan ju inte sluta äta galning!!!!! :O:O:O

2009-03-24 @ 22:36:36
URL: http://iidabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0