Godmorgon i stugan

2009-03-30 @ 09:46:57
Sitter i Sagas rum nu. Sov här inatt för mina föräldrar var borta och jag glömde nyckel. Och då var hon så gullig och släppte in mig, thihi vilken sötnos hon är. Men nu på morgonen hade hon typ brottom så aa hon är inte kvar längre och jag håller på och fixar mig, ska snart gå jag med kan ju inte stanna här förevigt liksom. Thihi ni ska se hennes "garderob" om man nu kan kalla det så. Hihi nejmen hennes rum är lite guligt, och speciellt, hänger typ rosa fluffiga handbojjer på en spegel och så haha. Aja nu ska jag fixa mig klart sen gå. Pusss!

Kommentarer
Postat av: L

Brillorna på "blondiebeauty" finns inne på Drottninggatan 29 på Rio ;)

Förresten skulle du kunna göra en header åt mig ? :$

2009-03-31 @ 10:33:22
URL: http://wust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0