Svar på tal

2009-06-26 @ 14:48:13


Fråga:
HAHA! igflicka va ju mycket mer ''kändare'' än dig. så kom inte och säg att hon va någn wannabe eller något. ville bara säga det, ta inget illa med't :)

Svar:
Hahah omg? Ingen av oss är kända? Och jag snackar inte omm vem som har mest "status" som malla fjortisar kallare. Iglficka tog sitt namn från mig. Vi hade sanckat en stund, sen blocka hon mih överallt och böt namn till iglficka och tog likadana bilder som mig. Haha igflicka är okänd och töntig och wannabe, och jag säger inte att jag är känd för det är jag verkligen inte haha. Hahah, vad bra att ellen har någon som försvarar henne "emma". Och OM hon nu är "mer känd" än mig så säger jag fett synd för henne, att hon blir "känd" genom en fjortishemsida 2009 haha. Hon sökte "status", hon försökte skapa relation med många av mina vänner och försölte börja snacka med dom för att få "status" haha. Visst jag har pea, men jag snackar bara med mina vänner, och lyssnar på musik. HON går runt och söker -.-

Kommentarer
Postat av: Jennifer

HAHAHHAHHAHAHAH DET ÄR RÄTT FRIDA .. HON BLOCKADE MIG OCKSÅ -.-

2009-06-26 @ 15:40:37
URL: http://jenniferochemma.blogg.se/
Postat av: Céciliaa

SKIT I IDIOTER FRIDA!!! :D

kör ditt eget race! ;)

2009-06-26 @ 23:52:08
URL: http://Cecilialindh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0