Solbränd :(

2009-06-28 @ 22:40:46
Tjenare nu har jag slagit mig till ro här hemma.
Idag så vakna jag först med älskling framför mig, han är så söt då han sover vill inte väcka honom haha men han vakna sen då jag pussade hans hand som låg nära mig thihi gulligt. Sen så var han tvungen att åka för han skulle bort med sin familj typ. Så då fråga jag runt lite och då ville Sofiaaaaaaa min sötnos träffas ett tag så vi gick ner till slottet solade i kanske 1 timme, drog upp till mig och sedan till djurgården. Vi skulle hyra trampbåtar men det fanns inga kvr så vi hyrde cyklar istället och cyklade runt. Mycket mysigt om jag får säga det själv. Vi hann till och med göra en video! ;)








Sofia är så söööööt söt söt söt
PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0