Måste bli brun nu asså!

2009-06-28 @ 11:58:03
Alla är ju bruna förutom jag så jag måste pressa i solen varje dag nu haha!

I alla fall så sov ju Daniel här i natt. Först igår så gick vi och köpte lite jordgubbar, godis dricka och sånt. Sen gick vi ner till slottet och la oss där och bara mös och solade och badade lite också. Låg där i kanske 4 timmar tror jag men haha inget stort resultat -.- Aja sen så gick vi hem hit och beställde lite pasta från pizzerian och åt och kolla sen på film och mös lite osv. Somnade sedan runt typ ett tror jag? Kollade aldrig på klockan, men sen så var han tvungen att åka nu för han skulle bort menmen, vi ska träffas på tisdag.
7 MÅNADER och jag älskar dig lika mycket och är fortfarande lika lycklig :')






ölskling vill ju typ aldrig visa ansiktet..

Nu ska jag fixa mig ska bada en stund med sofia,
puss på er sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0