Juste, det var ju inbrott!

2009-06-29 @ 00:33:47
Glömde berätta en sak som hände förra kvällen. Jag och Daniel satt i mitt rum vid datan så hörde vi ett krasch, jag trodde bara det var nån som råka välta en blomkruka, för grannarna brukar ha det framme vid fönsterbrädan. I alla fall, så jag kollade ut, och så såg jag en man som kravla sig ur med en bärar data i handen. Så jag och Daniel sprang ner för att kolla och våra grannar stog där utanför och kollade, då hade alltså den här mannen krossat rutan, sprungit in och hämtat datan och cyklat iväg. En granne ringde polisen så kom dom och alla som sett något ( jag och en annan kille ) fick förhöras lite kort på gatan innan alla fick gå in. Det sjuka var att klockan var bara 11, asså.. En lördagkväll och alla är vakna typ vid den tiden? vad tänker han med. 2 Polisbilar försökte åka runt och hitta honom men lyckades tyvärr inte så aa.. :/

Men sjukt läskigt ändå, att bara sitta där och precis under en försegår ett inbrott :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0