I väntan på Rebecca

2009-06-29 @ 14:21:02
Ja nu sitter jag här och väntar på Rebecca, hon kommer typ om 40 minuter tror jag. vi går väl runt lite i stan antar jag. Jag måste kolla på klänningar och en klocka, så ber jag mamma överföra lite pengar til kortet så jag kan köpa dom om jag hittar något hihi men det bör jag, något lär de ju finnas hihi?

Idag har jag bara på mig en tröja ( som ja gjort till en vanlig skön klänning ) och sen mina svarta ballerina och min svarta stora väska, inget speciellt, men vill ha färg på benen!

Kom och tänka på eloise nu. Hr inte träffat henne på evigheter och saknar henne så sjukt mycket, gud vilka minnen vi har gumman, då dukomer hem så måste vi träffas igen!


Saknar dig Eloise!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är galet söt!

2009-06-30 @ 09:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0