Hissar / dissar

2009-06-26 @ 19:03:43

  • Lena ben - så oerhört mjuka och sköna asså man kan inte sluta ta på benen efter att man rakat dom och smörjt in dom med body lotion, mums säger jag bara, eller.. jag äter det inte direkt!
  • Sommarförhållanden - Jag älskar det. Hur mysigt är det inte att bada, sola och bara mysa ute emd sin pojkvän i solskenet? Mysigare än att ha vinterförhållanden och inte kunna vara ute utan att man fryser till is!
  • Sena sommarkvällar - Pojkvän, kompis eller familj, alltid lika mysigt att bara gå ut en sommarkväll och mysa. Och så är dedt inte så överdrivet varmt och inte så jättekallt!
  • Stora öppna fönster - Som mitt fönster, jag behöver bara öppna det och min fönsterbräda är så bred att jag kan sitta där och sola om jag inte har något annat för mig och inte orkar gå ut. Perfekt!


  • Brun utan sol - Hallå det är sommar och sol nu? Tar ni på brun utan sol så missar ni ju chansen att bli naturligt brun och fin plus att det blir fläckigt och så. Jag använder brun utan sol dock för att jag har röda pogment och har svårt att bli brun med solen..
  • Hycklare - Tjejer/killar som inte kan förstå att andra personer faktiskt är upptagna utan dom måste ragga på han/hon i alla fall. Tänk på hur deras partner känner då liksom. Usch det gillar vi inte!
  • Myggor - Så mysigt att ligga ner i gräset och bara mysa. Men sen kommer myggorna och då är det inte lika mysigt längre då måste man sitta och klia sig överallt. Och det är inte direkt snygga sommarben då om man har myggbett överallt..
  • Internetproblem - Då man sitteroch har ingenting för sig på kvällen, och sätter sig vid datorn och då ska självklart inte internet funka. Så vet jag att det har hänt för många av mina vänner också. Inte najs, inte alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0