Hello world

2009-06-29 @ 22:58:54
Sitter här, rebecca är förvsunnen, hon skulle tvätta bort sminket men ja.. hon kan lika gärna rymt ifrån sjuka mig? Ajaaaa.. Vi har gått runt i stan lite, provat lite kläder men inget var bra idag. Bara för jag inte var helt på humör idag. Menmen, vi drog oss hem, åt pasta och sen så gick vi ner med jordgubbar till slottet där vi låg tills det blev kallt, mysigt om jag får säga det själv.

Imorn ska jag fråga om sofia vill träffas en stund, sen träffar jag älskling runt fem, 7 månader i morgn, hihih känns inte som så länge men herregud, och jag är så lyckliiiiiiiig!


Ibland saknar jag att va blond :(

Kommentarer
Postat av: Julia

Fina frida och min tröja :) <3

2009-06-30 @ 10:54:16
Postat av: Anonym

uppdatera mera!

2009-06-30 @ 16:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0