7 månader älskling!

2009-06-30 @ 22:38:10
Och du gör mig fortfarande lika lycklig. Jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går för du är så himla underbar, så himla söt och så himla snäll. Du är helt enkelt bäst. Tänk att det gått 7 månader nu? Herregud det bara rullar fram och jag älskar dig så mycket. Utan dig vid min sida skulle inget kännas bra, asså utan dig skulle jag inte klara av att leva, du är den som får mig att stå på mina bara ben. Du får mig alltid att må så bra, du visar alltid att du bryr dig, du behöver inte säga något för bara jag får prata med dig och vara i din närhet så känner jag mig trygg och mår bra. Du är det sista jag tänker på innan jag somnar och den första jag tänker på då jag vaknar, älskling jag vet inte hur jag ska beskriva dig du är helt jävla fantastisk. Jag kommer aldrig kunna beskriva hur jag känner för dig, det går inte, det är helt oförklarligt. Du är bara den underbaraste personen jag vet. Du och jag hand i hand klarar allt tillsammans. Jag släpper dig aldrig. Tack för att du finns och tack för att du bryr dig. Jag vet att jag alltid kan lita på dig.

Utav hela mitt hjärta, jag älskar dig min, bara min, Daniel Wassinge!


Dom här bilderna är rätt uttjatade nu.. måte ta nya thihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0