Hissar / dissar

2009-07-03 @ 15:16:52

  • Åska - Mjo jag vaknade upp till det i morse, det var väl lite mindre kul men äsch satte mig i fönstret och kollade på blixtrarna som slog ner och lyssnade på bullret.
  • Moby - Någonsin hört hans låtar? Dom är så sköna, och så lugna, man kan slappna av och samtidigt så mår man faktistk bättre. I alla fall jag, jag diggar han väldigt väldigt mycket!
  • Charlie Wandel - En bloggare jag nyss upptäckt. Fin design, fint utseénde och skriver bra. Och hon är inte en av dom där som dessie, kissie och paulina hon är emr mogen och så. Jag diggar henne enormt!
  • 8 Juli - Min födelsedag, vad mer kan jag säga? (a)

  • Koss hörlurar - Jag har tröttnat på dom nu, plus att mina gått sönder, inge kul. Och det är inte så snyggt längre heller för den delen, menmen det är ju bara min åsikt..
  • Varma rum - Det värsta som finns då solen ligger på ens fönster så det värmer upp hela rummet. Och det försvinner aldrig, så man får sova i värmen och ligga där och svettas. Men ska inte klaga på sommaren, men det här är då det värsta.
  • Playahead.se - Haha jo jag är fortfarandei nne men det är för musikens skull och ingenting annat, och nu medans jag har vip tills det tar slut så har jag typ ändrat press och sånt där liksom, slösar inte pengar på sånt längre. Men dom nya fjortisarna kommer nu dit och börjar ta över haha. Hoppas dom får det kul ;)
  • Att välja kläder - Åh så jobbigt. Man står där och ska välja kläder men man hittar ingenting. Och ändå har man mycket kläder, emn har inget att ta på sig!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv: Tack gullet :$ Du med! <3

2009-07-03 @ 18:21:19
URL: http://becw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0