Night night sleep tight

2009-08-24 @ 00:02:49
Ligger här i sängen, tänkte sova nu smsa lite kanske.

Har haft kul idag, träffade min älskade Sofia, evigheter sen asså. Så vi drog till åhléns och köpte hårfärg till mig sen åkte hem och färgade. Och så vart det som på bilderna där nere. Och oboy vad nöjd jag blev. Hihi aja sen så åt vi middag, eller sofia åt hos oss thihi, men vi fick värsta skrattatacken minns ej för vad ahaha. Sen så satt vi och va helt sociala med 2 datorer, så kul så kul :D

I morgon ska jag först ta det lugnt på dagen. Städa lite typ, sen ska jag träffa Rebecca så ska vi åka och kolla på hål i väggen inspelningen. Ska bli riktigt roligt hihi. Aja ska sova nu pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0