New school, new start!

2009-08-24 @ 15:50:57
Hemma igen och har nu ansökt till en skola. Ska gå det så kallade "10e året", på högalidsskolan. Helt random för mig, känner ingen och skolgården var fylld av massa skrikande barn. Vi åkte iaf till gymnasieslussen först, där vi sedan fick ta kontakt med skolans rektor. Tyvärr kunde vi inte träffas direkt men vi gick till skolan och lämna in en blankett till expeditionen. Så möte på onsdag igen, där jag ska få träffa rektorn och även min klassföreståndare. Usch vad det är hemskt att vara helt ensam!


Såhär ser skolan ut!



Såhär såg jag ut idag då!

Och nu ska jag äta, fixa mig, ut med hunden och sen blir det hål i väggen "eheheh" puss!

Kommentarer
Postat av: YAIYA

kul med en ny skola :D

2009-08-25 @ 02:02:47
URL: http://ymperia.com/yaiya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0