Im free and im festis

2009-08-24 @ 23:54:56
Hola på er flickor och pojkar.
Ligger i min säng nu, har nyss tvttat bort sminket och gjort mig klar för sängdags. Ska somna tidigt ikväll tänkte jag. Eller aa tidigare än vad jag brukar i alla fall. Under kvällen har jag bara lyssnat på musik och tagit de lugnt lite.


Är ledig i morgon , så typ ska träffa Daniel först en stund. Vet inte vad vi ska göra riktigt, typ vara ute kanske gå runt lite och prata eller nått. Sen ska jag typ träffa Simon tror jag eller vet inte om jag ska det eller asså, vet inte om vi bestämde något? Whatever haha får väl se hur det blir med det i morgn. Ska fortsätta lyssna på musik, have fun, puss!


Saknar inte det här det minsta, love to be brunett hahaha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

intresant blogg

2010-01-07 @ 12:44:47
URL: http://adhdneger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0