Förlåt mig

2009-08-22 @ 22:09:53
Skriver inte så ofta märker jag. Men hihi är lite smått upptagen hela tiden nu. Alla har kommit hem, man vill hinna träffa alla och umgås innan allvarlet börjar. Dock så kommer jag inte börja förns 1 september, om inte senare. Riktigt skönt hihi.. Menmen. Idag vaknade jag och Jennifer vid ett, och jag kom på att jag bestämt med angelica att jag skulle träffa henne klockan ett så smsade henne på en gång och som tur va så hade hon också precis vaknat. Så klockan 3 träffades vi istället, och så åkte vi in till stan, gick i lite affärer. Sen satte oss på åglénstaket och skrattade och så. Sen åkte vi hem varsit håll, och nu sitter jag här helt ensam.. :( Aja.. kan va skönt med en lugn hemmakväll! Puss!

Bilder från igår:


gårdagens kläder


Jag och pälskifer<3


Jag och Elina


Haha jennifer betämde sig för att ta kort på massa randoms. Och så kom suppis haha och jennifer fatta inte att det var han typ så hon ba tog kort sen efter ett tag fatta hon att det var han.. Hm.. Jennifr vem var det som var smartast av oss? :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

suppis älski! :D

2009-08-23 @ 19:17:58
URL: http://stilorama.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0