Day n' night

2009-08-22 @ 00:58:46
..är jag med jen-jen-jennifer. Haha eh jag vet inte. Är fett knas nu asså. Aja sitter här med Jnnefier, vi camar lite och chillar hihi. Måste öppna fönstret så varmt, Jennifer svettar hela östersjön här. Åkte som sagt till väsby, träffade Jennifer och Elina och var med dom en stund. Sen träffade vi Suppis typ en stund också sen åkte ja och jennifer hem till mig. Och så vart vi typ fett trött och hungriga. Skulle igentligen träffat Fille och drisken men som sagt fängslar min mamma in mig efter elva, suck.. Aja ska vara med Jennifer nu. Puss!


Sociala va ?

Kommentarer
Postat av: jocke

LIVE CAM PÅ PLAYAHEAD TJEJOR !

gör det :D

2009-08-22 @ 01:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0