Äckliga rykten

2009-08-25 @ 00:04:36
Vad är det här med rykten? vad är det som gör det så kul att gå och snacka massa falsk skit till andra som gör att dom förstör saker. Varför inte bara låta en vara? Jag förstår verkligen inte folk som måste hålla på såhär. I början brydde jag mig inte om det men nu har det gåt för långt..

Ni små äckliga människor som suttit och kommit på massa skit m mig kan ju gärna komma fram och säga vem det är. Det är inte lika roligt då va? Jag förstår inte vad folk får player, hora eller något ifrån? Jag har aldrig playat någon i hela mitt liv, och jag hade nyss ett förhållande i 7 månader. Och vet ni ens vad en hora är? En som går och säljer sig själv och får betalt för sex. Inte någon som har sex med massor. Och jag gör varken något av dom.

Innan ni säger något kanske ni borde fatta att det går runt. Och kommer tillslut fram. Jag har förlorat 2 viktiga personer i mitt liv pågrund av alla dessa rykten. Ni gör mig bara mer förbannad för varje dag. Herrregud väx upp!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Helt rätt! Det är synd att det ska behöva gå så här långt med falska rykten så man tillochmed mister nära och kära.



Fin blogg, love it!

2009-08-25 @ 17:13:22
Postat av: Jessica

Helt rätt! Det är synd att det ska behöva gå så här långt med falska rykten så man tillochmed mister nära och kära.



Fin blogg, love it!

2009-08-25 @ 17:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0