2 busy 4 my blog

2009-08-26 @ 08:31:30
Förlåt mig.. Jag skulle skrivit ett inlägg igår kväll men var bara fööör trött. Och skulle upp tidigt idag så vart så att lägga sig tidigt. I onödan.. Skulle igentligen åkt med Simon till Sigtuna och träffa Emma på hennes skola men sen kommer Simon och ändrar sig så har väl bara en skön sovmorgon nu, tid att fixa mig för min nya skola.. Japp idag ska vi träffa rektorn, och även min framtida klassmentor eller vad man säger.

Igår så städa jag först hela dagen haha. Senare kom Daniel hit, vi gjorde väl inte så mycket, snacka lite och typ, satt vid datan? Vad kan man göra här igentligen liksom.. Och nej vi är inte tillsammans igen, jag och daniel är bara vänner nu! Sen skulle jag träffat Simon men hann inte det. Och Sofia kunde jag inte heller träffa, för klockan vart för mycket. Menmen så kan det bli haha, puss!


I väntan på daniel igår ahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0