Till dig älskling

2009-04-28 @ 11:16:42
Jag har sagt det förut och jag säger det igen, vi klarar allt tillsammans hand i hand. När jag är för mig själv och tänker på allt vi upplevt tillsammans ler jag för mig själv, folk kanske kollar och tycker jag är en idiot som sitter och ler för mig själv, men jag skiter i det. Sanningen är den att det är du som får mig att vara lycklig älskling, ingen annan än du. Förlåt för alla gånger jag varit jobbig och ibland överreagerat och sur. Men älskling jag är bara rädd om dig, jag vill aldrig i hela mitt liv förlora dig. Jag kan inte sluta tänka på dom kvällarna vi är med varandra, då allt bara är helt tyst, då du viskar i mitt öra "Du är söt, vacker och underbar". Jag får en rysning och jag blir helt varm i kroppen. Varenda gång som jag mått dåligt så har jag alltid pratat med dig. Du behöver inte säga nånting ja är bara glad att jag har dig då älskling. Du är verkligen det finaste jag vet, och i mina ögon kommer du alltid att vara det. Du är killen i mitt liv som fick mig att börja andas och absolut ingen kommer någonsin kunna ta din plats i mitt hjärta.



Jag älskar dig av hela mitt hjärta, Daniel Wassinge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0