Saker ni inte visste om mig

2009-04-30 @ 16:07:25
* Jag är beroende av min mobil. Jag kan ine vara utan den någon gång och om jag skulle glömma den hemma någon gång så skulle jag bara få panik.

* Jag har fobi för bropelare. Sånna där riktigt stora som sitter nere i vattnet, usch bara tanken får mig att typ dö?

* Min naturliga hårfärg är faktiskt blond.

* Jag är spegelkåt. Då jag ska gå till station så speglar jag mig på varenda skyltfönster. Vart jag än ser min spegelbild så måste jag kolla och fixa och sånt.

* Så fort jag får pengar slösar jag dom jag kan inte spara dom i 2 dagar, ibland t.o.m på onödiga saker så man knappt vet vart dom tog vägen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0