Så jävla fucking onödigt

2009-04-23 @ 20:40:14
Alla dom här jävla kommentarerna om att jag är ful, tjock och skit. Har ni inget annat liv eller? Har jag någonsin sagt att jag är snygg? Nej! Har jag någonsin sagt att jag är smal? Nej! Har jag någonsin sagt något positivt om mitt utseénde? Nej! Så förstår inte varför ni ska hålla på? Haha tror ni inte jag vet sånt själv? Jag tycker själv att jag är tjock och skit ändå.

Men vafan ska skärpa mig ändå. Har planerat ett schema med en kompis som sagt. Och sen sk jag sluta med kolhydraterna också, eller aa dämpa på dom. Får inte äta någonting under 5 så aa.. Och äta mindre och nyttigt, och sen träna massa. Det ska väl funka antar jag. Annars så får jag väl vara nöjd ändå. Även fast mitt sjävlförtroende är sämst, liksom vet inte varför. Alla mina vänner och allt försöker hjälpa mig, men ingen kan göra någo skit bra..


Hej kan jag få din kropp?

Aja skit samma,
pusss!

Kommentarer
Postat av: batman

sv: ja, jag är batman, vilka taskiga kommentarer har jag skrivit?

2009-04-23 @ 21:16:20
URL: http://lizasofia.blogg.se/
Postat av: batman

sv: nej det var då icke jag, det är någon som är wannabe mig isånafall, för jag är den riktiga batman! :o och dessutom, om det hade varit jag så hade jag stått för det och då skulle jag inte ha dig bland mina vänner på facebook raring :)

2009-04-23 @ 21:21:51
URL: http://lizasofia.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Va är de folk som har skrivit så till dig?!?!?!?

Vilka jävla idioter rent ut sagt. Man ska ALDRIG hacka på någon annan för hur den ser ut. OMG jag får damp...

Du är ju skit söööt!

Och vad är de för snack om att du är tjock, de var de värsta jag har hört. Du är väl allt annat än tjock. och vem vill vara skiiit smal egentligen undrar????

Jag tycker du borde ha bäst självförtroende med tanka på hur du ser ut.

2009-04-23 @ 21:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0