Den ska bort

2009-04-23 @ 09:51:05
Haha okej grattis ni som hann se videon, men orkar inte ha den haha får mig bara att visa att jag är lite mobbad haha nejen orkade inte bara. Kommer säkert komma någon och klaga eller skit så vafan. Whatever. Mår dåligt nu asså, mår typ illa, inte bra nu när jag ska börja komma igång med träningen så måste stanna i säng och ta det lugnt bara, kolla på film och sånt så jag är fullt frisk. För jag och fellybelly ska göra ett träningsschema tillsammans. Och det börjar på måndag nästa vecka. Ni ska fan veta hur taggad jag är, och felli också tror jag hihi! :)



Pusss!

Kommentarer
Postat av: F to the elly

OM jag är :D:D:D älskar dig baby

2009-04-23 @ 20:20:53
URL: http://fellly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0