Dataförbud varje onsdag

2009-04-30 @ 10:17:12
Förlåtförlåtförlåååt älsklingar för att jaginte uppdatera igår men det är så att min pappa har sagt att jag inte får ha datan på onsdagar, jag vet dock inte varför.. Men skit samma så är läget. Jag vaknade nyss med massa huvudvärk uschabusch. Kom hem typ halv elva igår, ska väl säga att den kvällen inte alls var så underbar rättare sagt.. Och idag ska jag bara ta det lugnt för det, eller om 3 timmar ska jag till spånga och fixa lite saker. Skönt att bara springa runt med mjukiskläder här hemma, fan att jag måste åka sen ja orkar intevill bara liggai sängen och sova ut hela dagen.. Aja sagt är sagt så är tvungen. Ikväll så ska jag vara med Sofia, vi ska först till runby brasan med hennes lillasyster sen får vi se vad som händer efter det om vi träffar ågon eller så. Aja nu ska jag gå och göra frukost, ni får ha det så underbart medans, pusss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0