Chinos, ett absoluuut!

2009-04-24 @ 15:40:21
Asså seriöst jag kan inte få nog av chinos. Särskilt killar med chinos så JÄVLA snyggt asså jag svär. Var ju i stan idag med Hanna och vi chilla utanför donken bara vid sturplan. Och jag lovar jag såg BARA killar med chinos. Ja blir fan kär i varenda killa med chinos haha nej jag skoja men det är så jäävla snyggt asså jag vill bara gå fram och slita av dom haa och ta dom hem.
Jag ska fan köpa ett par till daniel, så han inte har mjukisbyxor hela tiden, haha så jag blir mer kär i honom nej skoja jag är fullt kär i han, går inte att bli kärare..

Men chinos är också sjukt snyggt på tjejer. Jag ska själv köpa ett par på MQ, ska köpa största storleken, för älskar oversize på domn, sen har man bara skärp och kanske toffsar längst ner asså jag svär det är så jävla snyggt att jag typ dör. Herregud vad ajg överdriver tror ni, men vafan, chinos? Love of my life. ( älskling också haha )

Nej men CHINOS ÄR ETT MÅSTE för killar, och synd för dom som inte passar i det! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0